Kérdőív

1. Melyik irodaházunkban bérlőnk Ön?


2. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház általános tisztaságát. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


3. Kérjük értékelje 1-től 5-ig, hogy Ön mennyire elégedett az irodaház biztonsági szolgálatának működésével. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


4. Kérjük értékelje 1-től 5-ig, hogy Ön mennyire elégedett az irodaház recepciós szolgáltatásával (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


5. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház általános műszaki állapotát. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


6. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház egyes rendszereinek üzembiztonságát: liftek (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


7. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház egyes rendszereinek üzembiztonságát: parkolási rendszer(ha van) (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


8. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház egyes rendszereinek üzembiztonságát: hűtés-fűtés (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


9. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház egyes rendszereinek üzembiztonságát: elektromos hálózat (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


10. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház biztonsági rendszereit (beléptető rendszer, tűz- és füstjelző rendszer). (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


11. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház hiba bejelentési rendszerét. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


12. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház létesítményfelelősének munkáját a karbantartási, üzemeltetési feladatok gyors elvégzésének szempontjából. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


13. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház létesítményfelelősének munkáját Önnel és kollégáival tartott kapcsolat, kommunikáció (írásbeli és szóbeli) szempontjából. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


14. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaház létesítményfelelősének problémamegoldó képességét. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


15. Kérjük értékelje 1-től 5-ig cégünk kommunikációját Önök felé az épülettel kapcsolatban felmerülő kérdések tekintetében, úgy mint például bérlői kiépítések zavaró hatására figyelmeztetés, rendszer karbantartás miatti üzemszünetekről tájékoztatás stb… (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


16. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az ügyfél kapcsolattartó (nem létesítményfelelős) írás- és szóbeli munkáját. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


17. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az ügyfél kapcsolattartó (nem létesítményfelelős) személyes és telefonos elérhetőségét. (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


18. Kérjük értékelje 1-től 5-ig cégünk számlázással kapcsolatos ügyintézési tevékenységét . (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


19. Kérjük értékelje 1-től 5-ig az irodaházban található szolgáltatások minőségét (étterem, büfé, bankautomata, stb…). (1 nagyon gyenge, 5 kiemelkedően jó)


20. Előfordult-e, hogy a létesítményfelelőst nem tudta elérni és nem kapott visszahívást 4 órán belül.


21. Ha van egyéb észrevétele, javaslata az irodaház működésével kapcsolatban, kérjük foglalja össze azt pár mondatban, vagy adja meg elérhetőségét a lenti mezőben és felkeressük Önt annak érdekében, hogy személyesen mondhassa el észrevételeit, javaslatát:


22. Előfordult-e, hogy a bejelentett hiba kijavítása nem történt meg 24 órán belül és a hiba okáról és annak kijavításának menetéről nem kapott tájékoztatást


A kérdőív névtelenül kitölthető! Ha szeretné, hogy megkeressük a kérdőív kitöltése után, kérjük töltse ki az alábbi adatokat:


Ellenőrző kód:

  • Ellenőrző kód